Шукати в цьому блозі

Для здобувачів освіти групи № 21 (03.04.2020)


Урок 34
Практична робота №4.
Тема: Програмні засоби обробки документів та інформації.
Мета:
навчальна: розглянути основні програмні продукти для обробки документів та інформації.
розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Тип уроку: Урок перевірки первинного розуміння й уміння застосування на практиці теоретичних знань.
Форма проведення уроку: Урок-практикум.
Наочність та обладнання: Записи на дошці, комп’ютер та проектор;
Етапи уроку:
І.       Організаційний
ІІ.      Перевірка домашнього завдання
ІІІ.     Формування мети й завдання уроку
ІV.    Мотивація навчальної діяльності
V.      Актуалізація опорних знань,умінь та навичок
VІ.    Перевірка первинного розуміння й уміння
VІІ.   Підсумки уроку
VІІІ. Домашнє завдання


Хід виконання:
Розпізнавання вже існуючих зображень зі сканованим текстом в текстовий документ Word.
1.     В програмі ABBYY Finereader знаходимо кнопку «Відкрити» і вказуємо шлях до потрібного зображення. Це може бути JPEG, DJVU, GIF, PDF і так далі. І знову натискаємо «Відкрити»;
2.     Необхідно обрати текстову область” для виділення текстового блоку;
3.     Необхідно обрати область картинка” для виділення області зображення;
4.      Необхідно передати розпізнаний контент в програму MS Word;
5.     Потрібно очистити стилі, встановити поля 1.5,2,1.5,2  т а змінити шрифт Times New Roman 14;
6.     Натисніть правою кнопкою миші над зображення та перейдіть до підменю обтікання текстом/по контуру

Контрольні питання:
1.     Які можливості надає програма AbbyFinereader для обробки документів та інформації?
2.     Чи достатнім “арсеналом” володіє  офісний пакет MS Word для обробки текстової інформації?



Немає коментарів:

Дописати коментар