Шукати в цьому блозі

Для здобувачів освіти групи № 11 (17.04.2020) тема 40,41

Урок 40
Тема: Виконання колективного навчального проекту.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап
1.Привітання із класом
2.Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
  1. Яку роботу можна називати проектом.
  2. Чи ефективна індивідуальна форма роботи над проектом.
ІІІ. Засвоєння нових знань
Виконання колективного навчального проекту.
ІV. Застосування нових знань, умінь та навичок
V. Підсумки уроку
Рефлексія
Що нового сьогодні дізналися?
Чого навчилися?
Що сподобалось на уроці, а що ні?
Чи виникали труднощі?
Розгляньте теми та мету запропонованих навчальних проектів. Оберіть проект, який відповідає вашій обізнаності,
інтересам, а також інтересам ваших товаришів,
оскільки передбачається робота в команді.
Визначтесь із темою, обговоріть у малій групі своїх однодумців рольовий розподіл,
визначте шляхи пошуку відповідей на проблемні питання відповідно до зазначеної мети  дослідження;
сформулюйте завдання для дослідження проблеми;
створіть план реалізації проекту;
сплануйте передбачуваний результат реалізації проекту та спосіб його презентації.
У процесі виконання проектних завдань потрібно розглянути такі запитання:
  1. Які основні ідеї ви розглядатимете у своєму проекті? Які ідеї вам потрібно буде дослідити та вивчити додатково?
  2. Де ви шукатимете потрібні відомості? Які відомості ви можете знайти у газетах, книжках або в інтернеті?
  3. З якими людьми ви, можливо, захочете і зможете зустрітися й обговорити проблему?
  4. Що буде результатом вашого проекту? У який спосіб ви плануєте провести презентацію результатів дослідження?
  5. Яких ресурсів вам бракує для виконання завдань проекту і яким чином можна розв’язати цю проблему? 

ІНТЕРНЕТ ЗАЛЕЖНІСТЬ
Мета:Розглянути основні причини інтернет залежності .

 

 

Збільште час на «реальні» справи

 

 

 

Усвідомлення проблеми

 

 

 

Розробити власний сайт

 

 

 

Программіст

 

 

 

 

Подання матеріалу в ігровій формі 

 

 

 

 

ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОЦІ ІНФОРМАТИКИ.

Мета: Визначити основні способи підвищення ефективності навчальної діяльності на уроці інформатики.

 

 

Контролюйте час

Займіться спортом


Психічні розлади та відсутність контролю


ЯК ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОЖУТЬ ЗРОБИТИ ЖИТТЯ
ШКІЛЬНОЇ ГРОМАДИ КРАЩИМ?

Мета: Дослідити, які інформаційні ресурси потрібні для організації самоврядування у школі:
для збору та передавання відомостей між учнями школи, отримання зворотного зв’язку про ідеї,
які обговорюються, розробки кошторису колективних справ тощо;
визначити форму подання ресурсів, спосіб отримання та передавання даних;
обговорити, який вплив матимуть запропоновані ресурси на мобільність, успішність,
формування лідерських якостей учнів, досягнення кращих результатів у навчанні та організації дозвілля;
спланувати та провести представлення системи електронного урядування. 

Заведіть кішку або собаку

Заблокуйте сайти-«пожирачі часу».

Web-дизайнер

Веб ігри

Верстальщик



ПРОФЕСІЯ - ІТ-ШНИК.

Мета: скласти довідник професій, які можна набути в галузі інформаційних технологій, з’ясувати,
які навички повинні опанувати представники цих професій. 

Розвивати діалог викладача та учня


Відсутність друзів, спілкування між однолітками


Створення чату




Системний адміністратор

Немає коментарів:

Дописати коментар