Шукати в цьому блозі

Для здобувачів освіти групи № 12 (16.04.2020) тема 39

Урок 39
Тема: Просування веб сайтів. Роль електронних недійних засобів в житті людини.
Мета :
навчальна: сформувати поняття просування веб сайтів.
розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери , мультимедійний проектор, презентація уроку.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап
1.Привітання із класом
2.Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
1. Що таке просування веб-сайту.
2. Роль медійних засобів в житті людини .
ІІІ. Засвоєння нових знань
1. Просування  веб-сайту.
2. Медійні засоби.
ІV. Застосування нових знань, умінь та навичок
V. Підсумки уроку
Рефлексія
Що нового сьогодні дізналися?
Чого навчилися?
Що сподобалось на уроці, а що ні?
Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання
Роль медійних засобів в житті людини.
Зробити щось ідеально з першого разу далеко не у кожного виходить. І щодо сайтів це правило також цілком справедливе – зробити щось краще ніколи не пізно. А відповідь на питання, що саме можна вдосконалити, також завжди знайдеться.
У 2019 році пошукові системи продовжать розвивати свої алгоритми, враховуючи дедалі більше чинників при ранжуванні результатів у пошуковій видачі. Тому саме час подивитися на свій сайт збоку та подумати, що ще можна зробити, щоб отримувати більше трафіку і продажів.
Щоб полегшити для вас це завдання, ми склали список основних способів, як саме це можна зробити. І можете бути певні – принаймні один із пунктів цього списку буде актуальним практично для будь-якого сайту в Інтернеті.
Технічний аудит
Сайт можна порівняти з приватним будинком – завжди потрібно стежити за працездатністю всіх систем і завжди є потреба у тому, щоб щось полагодити або покращити. Тому аудит технічного стану будь-якого проекту потрібно проводити регулярно. Завжди краще, якщо першими помітили помилку саме ви, а не відвідувачі або роботи пошукових систем.
У межах аудиту проводиться аналіз ресурсу за такими пунктами, як:
  • перевірка файлів robots.txt/sitemap.xml;
  • перевірка дублів і технічних сторінок;
  • перевірка використання канонічних URL;
  • перевірка сторінок 404-ї помилки та редиректів;
  • аналіз якості текстів на сторінках (відповідність семантичному ядру, відсутність переспаму);
  • перевірка оптимізації зображень (атрибут ALT);
  • та багато інших складових, які впливають на якість сайту.

Оновлення дизайну

Ви, напевно, чули вислів, що «контент – король». Абсолютно правильно. Але і зовнішній вигляд сайту відіграє не менш важливу роль. Як показують дослідження з аналізу показника відмов та ефективності конверсії, візуальна привабливість сайту має суттєвий вплив на його користь. А з огляду на той факт, що у вас не так вже й багато часу, щоб створити позитивне враження, про це варто подбати.
Найкраще – подивитися на прикладі. Порівняйте зовнішній вигляд одного і того ж сайту до та після редизайну:

Адаптація під мобільні

Технології стали вже достатньо розвиненими, щоб забезпечити мобільним користувачам досвід, який мало відрізняється від аналогічного на десктопних пристроях. Веб-сайти теж важлива частина цієї еволюції. І вкрай важливо, щоб на мобільних пристроях ваш сайт був зручним і простим у навігації, незалежно від того, з якого екрану здійснюється його перегляд.
І навіть якщо ви вважаєте, що це не настільки вже і важливий момент, є об’єктивні причини думати інакше. Представники пошукової системи Google офіційно заявили про те, що їхні алгоритми враховують якість оптимізації сайтів під мобільні пристрої при їхньому ранжуванні в пошуку. Це означає, що ті сайти, які не відповідають цим вимогам, будуть знижені у видачі.
Якщо ви не впевнені, чи достатньо добре ваш сайт відображається на мобільних, можете скористатися спеціальними інструментами для перевірки зручності користування ним на екранах різного розміру.

Підвищення швидкості завантаження

Якщо сторінки сайту завантажуються повільно, це негативно впливає на все – показник відмов, коефіцієнт конверсії, а віднедавна навіть на позиції у видачі. Швидкість завантаження сторінок стала одним із факторів ранжування, і в Мережі вже можна знайти кейси про те, як зміна одного тільки цього параметра позитивно відзначилася на позиціях проекту, що просувається.
Необхідність занадто довго чекати завантаження сторінок – одне з найбільш неприємних переживань для користувача, особливо в наш час, коли навіть мобільний Інтернет доступний із гарною швидкістю. До 3-4 секунд – це максимальний час завантаження, який, згідно з проведеними опитуваннями, люди вважають комфортним. І навіть двосекундна затримка може збільшити показник відмов на 2%.
Поліпшити цей показник можна шляхом оптимізації зображень, коду, а за потреби і бази даних сайту. Усе це разом може забезпечити дуже гарний приріст швидкості роботи ресурсу. Детальніше про те, як протестувати свій сайт, та іншу цікаву інформацію на цю тему ви можете почитати в статті «Як перевірити швидкість завантаження сайту: онлайн-сервіси».

Розширення семантичного ядра

Семантичне ядро - це набір ключових слів, пошукових запитів, які відносяться до вашого бізнесу, послуги і продукту. Потенційні клієнти використовують їх для пошуку потрібної інформації або з метою здійснення покупки, тому семантика використовується для оптимізації окремих сторінок і сайту в цілому, а також при пошуковому просуванні та в контекстній рекламі.
У багатьох нішах регулярно з’являються нові теми, за якими можна написати статті або для яких можна створити посадкові сторінки – події, зміни на ринку, цікаві та спірні питання. Це ж справедливо і щодо трендових товарів, попит на які може різко зрости, і якщо вчасно це помітити, можна отримати гарний прибуток. Наприклад:
Тому один із перевірених способів для того, щоб покращити позиції сайту, зробити його більш інформативним для користувачів і залучити більше трафіку, – актуалізація та оновлення семантичного ядра. А ще кращого ефекту можна досягти, якщо робити таку роботу регулярно, наприклад з інтервалом у декілька місяців.

 

Поліпшення контенту

Один із тих напрямків, у якому завжди знайдеться що поліпшити і доопрацювати. Унікальний якісний контент, який розкриває тему та забезпечує достатню повноту відповіді на запит користувача, завжди високо цінувався пошуковими системами. Об’ємна, добре оформлена стаття, написана зрозумілою мовою, отримає більш високий рейтинг у пошуковій видачі, ніж написана нашвидкуруч новинарна замітка. І ще один важливий момент – писати потрібно регулярно, навіть якщо ви публікуєте всього одну статтю, робіть це хоча б раз на тиждень, а не як вийде.
Покращити контент на сайті або в інтернет-магазині можна за допомогою таких дій:
  • написати й опублікувати нові статті на основі гарного семантичного ядра;
  • переробити наявні матеріали, доповнивши їх і зробивши більш об’ємними та інформативними;
  • додати унікальний текст на сторінки категорій і карток товарів;
  • структурувати тексти за допомогою елементів форматування (підзаголовки, списки, виділення і т. д.);
  • додати в текст зображення і відео;
  • замовити коректуру та вичитку у професійного редактора;
  • поліпшити читабельність шляхом зміни кольору фону або розміру шрифтів.
І ще один момент, про який часто забувають, – намагайтеся говорити з клієнтами однією мовою, не ускладнюючи. Можливо, згадка професійних термінів та жаргону і здається вам нормальною практикою, але не факт, що вона буде зрозумілою людині, яка не є фахівцем у вашій області.

Додавання закликів до дії

Заклики до дії (CTA – Call to action) – це елементи, метою яких є привернення уваги користувача сайту і спонукання його до здійснення певної дії. Наприклад, для landing page це може бути заповнення спеціальної форми або підписка на e-mail-розсилку, для інтернет-магазину – замовлення товару, а для корпоративного сайту – відправлення заявки на послугу.
Закликами до дії можуть бути банери, кнопки, іконки або просто слова, наприклад вміло складені заголовки. Зі словами теж можна і потрібно експериментувати, адже якщо провести спліт-тестування кнопок покупки товару з написами «Купити», «Замовити» і «Додати в корзину», можете не сумніватися – результати з конверсії у всіх трьох випадках будуть відрізнятися. Це дійсно цікава тема, тому читайте нашу статтю «Ефективні заклики до дії на сайті як інструмент маркетингу» та вивчайте її докладніше.

Перехід на HTTPS

Із 1 січня 2017 року в браузері Google Chrome сайти, які використовують звичайний протокол HTTP замість захищеного з’єднання HTTPS, позначаються як небезпечні. Поки нововведення стосуватимуться тільки тих проектів, які приймають реєстраційні дані користувачів та платіжну інформацію, наприклад інтернет-магазинів і деяких типів сервісів, однак момент, коли це стане актуально для всіх, – тільки питання часу.
Chrome – найпопулярніший браузер на ринку, а сама корпорація Google вже 2 роки активно просуває в маси ідею повсюдного використання захищеного з’єднання. Тому можна не сумніватися, що незабаром аналогічним чином відреагують і розробники інших браузерів, та існує ймовірність, що наявність HTTPS-протоколу стане враховуватися пошуковими алгоритмами як один із факторів ранжування.
Лише мала частина власників сайтів має достатній рівень знань та навичок, щоб реалізувати перехід на HTTPS самостійно, а якщо зробити все неправильно – є ризик втратити позиції і відвідуваність. Тому краще скористатися послугами професіоналів, адже в такому випадку ви точно зможете бути впевнені в тому, що все пройде добре.
Роль медійних засобів в житті людини.
 Масштаби впливу медіа на різні сфери життя людини зростають з кожним днем. Це вимагає від людини не лише знання сучасних технічних пристроїв та уміння з ними працювати, а й певного рівня критичного мислення (здатності інтерпретувати інформацію, отриману із засобів масової інформації, розуміння різноманітних медіатекстів), навичок самостійної роботи, пов’язаної з пошуком, обробкою, презентацією інформаційного матеріалу тощо.
Медіа, інтегровані в традиційні предмети навчального циклу, стають одним із засобів підвищення ефективності навчання, якщо задовольняють наступні вимоги: · сприяють підвищенню пізнаваль ного інтересу; · відповідають практичним потребам викладача і студента;
 · універсальні у використанні;
 · застосовуються з опорою на базову навчальну програму.
Таким чином, сучасні медіа – комплексний засіб опанування людиною оточуючого світу в його соціальних, психологічних, художніх, інтелектуальних аспектах, що викликає необхідність вивчення і врахування дидактичного потенціалу нових медіа.
Медіаграмотність – сукупність знань,навичок та умінь, які дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів та форм для різних типів медіа в суспільстві.
Критичне мислення – здатність відрізнити правдиву інформацію від фейку.

Фейк (підробка, фальсифікація) – неправдива інформація, що розповсюджується навмисно для  дезінформації аудиторії.

Немає коментарів:

Дописати коментар