ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7
Тема. АНАЛІЗ СПІВВІДНОШЕНЬ ПРИРОДНИХ І
АНТРОПОГЕННИХ УГІДЬ СВОЄЇ ОБЛАСТІ, АДМІНІСТРАТИВНОГО РАЙОНУ І ПОРІВНЯННЯ ЇХ З
ОПТИМАЛЬНИМИ ПОКАЗНИКАМИ
Мета. Навчитись аналізувати співвідношення природних і
антропогенних угідь своєї області, адміністративного району; вміти порівнювати
їх із оптимальними показниками.
1. Уважно
прочитайте теоретичний матеріал.
2. Проаналізуйте
таблицю «Рівень розораності
сільськогосподарських угідь країн світу», визначте
країни з найбільшою та найменшою розораністю сільськогосподарських угідь.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Проаналізуйте
таблицю «Рівень розораності
сільськогосподарських угідь областей України» та
визначте області України з найвищою розораністю території.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Згідно з
чинними нормами, розораність земель сільськогосподарських угідь на рівні 60-80
% уважається несприятливою, 25-60 % — умовно сприятливою і менше 25 % —
сприятливою. Виходячи з цього, дайте відповіді на запитання:
• Для яких
областей України характерна оптимальна оцінка розораності земель?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
• Проаналізуйте
свою область (район), порівняйте її показники з оптимальними показниками. Яке
співвідношення природних і антропогенних угідь характерне для вашої області
(району)?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Зробіть
висновки:
• Чому така розораність
території небажана? (З екологічного і економічного
поглядів.)______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
• Який шлях виходу
із цієї ситуації ви можете порекомендувати?
Додаток Є (до практичної роботи №7)
Рівень розораності
сільськогосподарських угідь країн світу.
Рівень розораності сільськогосподарських
угідь областей України
Немає коментарів:
Дописати коментар