Шукати в цьому блозі

ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ГРУПИ №32 (08.04.2020) Екологія

УРОК № 19

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7
Тема. АНАЛІЗ СПІВВІДНОШЕНЬ ПРИРОДНИХ І АНТРОПОГЕННИХ УГІДЬ СВОЄЇ ОБЛАСТІ, АДМІНІСТРАТИВНОГО РАЙОНУ І ПОРІВНЯННЯ ЇХ З ОПТИМАЛЬНИМИ ПОКАЗНИКАМИ
Мета. Навчитись аналізувати співвідношення природних і антропогенних угідь своєї області, адміністративного району; вміти порівнювати їх із оптимальними показниками.
1. Уважно прочитайте теоретичний матеріал.
2. Проаналізуйте таблицю «Рівень розораності сільськогосподарських угідь країн світу», визначте країни з найбільшою та найменшою розораністю сільськогосподарських угідь.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Проаналізуйте таблицю «Рівень розораності сільськогосподарських угідь областей України» та визначте області України з найвищою розораністю території.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Згідно з чинними нормами, розораність земель сільськогосподарських угідь на рівні 60-80 % уважається несприятливою, 25-60 % — умовно сприятливою і менше 25 % — сприятливою. Виходячи з цього, дайте відповіді на запитання:
• Для яких областей України характерна оптимальна оцінка розораності земель?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
• Проаналізуйте свою область (район), порівняйте її показники з оптимальними показниками. Яке співвідношення природних і антропогенних угідь характерне для вашої області (району)?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Зробіть висновки:
• Чому така розораність території небажана? (З екологічного і економічного поглядів.)______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
• Який шлях виходу із цієї ситуації ви можете порекомендувати?



Додаток Є (до практичної роботи №7)

Рівень розораності сільськогосподарських угідь країн світу.
  

Рівень розораності сільськогосподарських угідь областей України


Немає коментарів:

Дописати коментар