Урок 34
Практична
робота №4.
Тема: Програмні
засоби обробки документів та інформації.
Мета:
навчальна: розглянути основні програмні продукти для
обробки документів та інформації.
розвиваюча: розвивати логічне мислення;
формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i
робити висновки;
виховна: 
виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність,
дисциплінованість
Тип
уроку: Урок перевірки первинного розуміння й уміння застосування на практиці
теоретичних знань.
Форма
проведення уроку: Урок-практикум.
Наочність
та обладнання: Записи на дошці, комп’ютер та проектор;
Етапи
уроку:
І.       Організаційний
ІІ.      Перевірка
домашнього завдання
ІІІ.     Формування
мети й завдання уроку
ІV.    Мотивація
навчальної діяльності
V.      Актуалізація
опорних знань,умінь та навичок
VІ.    Перевірка
первинного розуміння й уміння 
VІІ.   Підсумки
уроку
VІІІ.  Домашнє
завдання
Хід виконання:
Розпізнавання вже існуючих
зображень зі сканованим текстом в текстовий документ Word.
1.    
В програмі ABBYY Finereader знаходимо
кнопку «Відкрити» і вказуємо шлях до потрібного зображення. Це може
бути JPEG, DJVU, GIF, PDF і так далі. І знову натискаємо «Відкрити»;
2.    
Необхідно обрати “текстову
область” для виділення текстового блоку;
3.    
Необхідно обрати “область
картинка” для виділення області зображення;
4.     
Необхідно передати розпізнаний контент в програму MS Word;
5.    
Потрібно очистити стилі, встановити поля 1.5,2,1.5,2  т а змінити шрифт Times New Roman 14;
6.    
Натисніть правою кнопкою миші над зображення та перейдіть до
підменю “обтікання текстом/по контуру”
Контрольні питання:
1.    
Які можливості надає програма AbbyFinereader для обробки документів та
інформації?
2.    
Чи достатнім “арсеналом” володіє  офісний пакет MS Word для обробки
текстової
інформації?
Немає коментарів:
Дописати коментар